24 Ocak 2011 Pazartesi

belki bir gün dudaklarını hissedebilirim, kokunu doyana kadar içime çekebilirim aşkım. belki bir gün seninle uyuyabilirim.. gerçi uyumam ki bütün gece seni izlerim.. sabah kalktığında yüzündeki tebessümü görmek isterim.. güne seninle birlikte ve mutlu başlamak isterim.. hani gezmeyi çok seviyorum ya evde durmaktan sıkılıyorum, sen olduğun zaman yanımda hiç sıkılmam ki aşkım bütün gün evde birlikte olsak hiç sıkılmam…
aslında korkuyorum aşkım bu istediklerimi bir kere yaşadıktan sonra sensiz olmaya dayanamam diye.. gidişini nasıl izlerim diye hep korkuyorum.. zamanın seninleyken ne kadar çabuk geçiçeğini biliyorum ve üzülüyorum.. hani yalnızken, canın sıkılırken zaman geçmek bilmez ya, olmak istediğin kişilerleyken ya da mutluyken de çok çabuk geçer ondan nefret ediyorum. çünkü önceden biliyorum ne kadar kötü bir duygu olduğunu.. ama sadece kısa bir süreliğine seninle birlikte mutlu olmak için her şeye katlanabilirim aşkım…
ilerde her şeyi düşünüp yüzümde bir tebessümle gözlerim yaşarabilir… geçmişi hayallerimizi, yaşadıklarımızı düşünürüm aşkım… herkes gibi değerini bilemeyen sevgililerden değil de, sevipte ayrılmak zorunda kalan sevgililerden olduğumuzu hatırlayıp yaşlar akıtırım gözlerimden… sonra toparlanmaya çalışırım biri görmesin diye sende en derin yerlere kaçarsın hemen anılarımızla… belki de sadece hayallerde kalır bu isteklerimiz sadece hayallerimizi hatırlarız ve birlikte yaşamak istediğimiz onca hayali sadece akıllarımızda düşünerek devam ederiz  hayatımıza ve ilerde sen başka kadınlarla, ben de başka erkeklerle birlikteyken birbirimizin aklına geliriz sonra tekrar en derinlere kaçarız…

belki de aşkım belki de….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder