15 Kasım 2011 Salı

Bu gece seni düşünmeden yatacağım yatağıma. Rüyalarıma girmen için tanrıya dua etmeden uykuya dalacağım. Gecenin bir vaktinde üşüyerek uyandığımda, o olsaydı üşümezdim diye homurdanmadan yorganı üstüme çekip uykuma devam edeceğim. Ve sabah kalktığımda görmek istediğim ilk şey sen olmayacaksın. Telefonuma aceleyle bakmayacağım acaba mesaj atmış mıdır? Diye. Kalkıp lavaboya gittiğimde elimi yüzümü yıkarken yanımda olsa da onu ıslatırdım diye hayaller kurmayacağım. Kahvaltımı hazırlarken o olsaydı iki kişilik bir masa hazırlardım diyerek tek kişilik bir kahvaltı masası hazırlamayacağım kendime. Bugün seni düşünmeyeceğim ve üzülmeyeceğim. Kendim yapmam gerekenleri yapacağım ve mutlu olacağım. Alış veriş yapacağım, Fotoğraf çekeceğim, müzik dinleyip, kitap okuyacağım. Bugün ben mutlu olacağım. Seni düşünmeyeceğim ve üzülmeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder