4 Temmuz 2011 Pazartesi

Ben ondan bundan değil, yalnızca sürekli beni sevdiğini söyleyip sonra yok olan o adamdan nefret ediyorum.
bazen de uzun zamanlar sonra bir gece yanımda uyurken görüyorum onu. 
sabahları erkenden uyandırıp, beni sevdiğini ardından da gittiğini söylüyor.
bir keresinde de ”seni seviyorum” dediğinde benden karşılık bekledi!
anneme sordum. 
anne, dedim.
anne, kim o adam? 
hayat yoldaşım olduğunu söyledi. ama ben hiç inanmıyorum! o adam benim hayat yoldaşım değil.. 
ben ondan bundan değil, yalnızca hayat yoldaşım olduğu bahanesiyle sürekli perdeleri kapatıp beni sokaklardan uzaklaştıran o adamdan nefret ediyorum.
bir gün ben o adamla sevişirken bütün kuşların yatak odasına doluşmasını çok istiyorum. 
o adamın korkudan bayılmasını da çok istiyorum. 
bir gün bütün duvarların, ben o adamla uyurken yatak odasında üstümüze yıkılıp ikimizi birden ezdiğini getiriyorum aklıma.
bir gün sabah erkenden uyandırıp, onu sevdiğimi ardından da gittiğimi söylemek istiyorum. 
o adam gözlerini açarak uyansın. 
şaşırsın.
ben, sürekli beni sevdiğini söyleyip sonra yok olan o adamdan nefret ediyorum..
hayır. çaresizce sadece yalan söylemeye ve ondan nefret etmeye çalışıyorum. ben o adamı delice seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder